Chcete se dozvědět, které metriky jsou opravdu směrodatné a jakým způsobem produktové KPI’s nastavit? Zajímá Vás, jak vystavět svůj produkt nebo službu? Zkušený mentor Vám vysvětlí, jak dochází k vývoji produktu na základě dat a zpětné vazby od uživatelů.
Program:
- Vysvětlíte si základní koncept ověřeného učení a growth hackingu.
- Představovanou metodiku si budete ilustrovat na příkladu mobilních aplikací, nicméně proces je aplikovatelný na širokou škálu produktů a služeb.
- Načrtnete si konverzní funnel od akvizice potenciálních uživatelů po platící zákazníky.
- Na závěr bude uveden příklad výpočtu Lifetime Value uživatele vs Cost of Acquisition.
Přednášející:
Jakub Sechter
Informace:
- Workshop se koná online prostřednictvím platformy Microsoft Teams.
- Registrace na akci
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ +420 296 342 500