Kvalifikované certifikáty, pečetě, časová razítka, bankovní identita – jak se v tom všem vyznat a co dává smysl pro Vaši organizaci?
Pandemická situace v letošním roce výrazně zvýšila tlak na digitalizaci procesů takřka ve všech organizacích. Řada společností tak zahájila nové projekty v oblasti digitalizace nebo rozšířila a urychlila ty již běžící. Dotýkají se přitom procesů ve vztahu k zákazníkům, obchodním partnerům i zaměstnancům.
V rámci webináře Vás budete provedeni úskalími následujících otázek:
- Jaká právní rizika přináší pro organizaci digitalizace a jak jim čelit? Jaký je rozdíl mezi elektronickou identifikací a podpisem?
- Jak elektronicky podepisovat smlouvy se zákazníky, obchodními partnery či zaměstnanci?
- Co to je bankovní identita a jaký je její legislativní základ? Jak funguje v praxi? (ukázka)
- Jaké jsou právní limity použití bankovní identity pro soukromý sektor? Jaké služby konkrétně bankovní identita přinese?
Určení:
Seminář je určený pro podnikové právníky, vedoucí právního oddělení, manažery IT, manažery inovací a lídry digitálních inciativ z podniků, které chtějí zlepšit elektronickou komunikaci se zákazníky nebo zvýšit efektivitu svých interních procesů
Přednášející:
Mgr. et Mgr. Ing. Jan Tomíšek, Managing Associate, Rowan Legal, advokátní kancelář s. r. o.
Informace:
- Akce je zdarma.
- Další informace a registrace na akci
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Renata Filípková / filipkova@icc-cr.cz / +420 727 913 390