Na semináři budou prezentovány konkrétní případové studie úspěšných digitálních projektů realizovaných v různých typech firem, od výrobních až po gastronomii.
Obsah:
- Jak začít a jak identifikovat příležitosti pro digitalizaci.
- Jaké jsou možnosti financování digitalizačních projektů.
- Proč je UX/CX (zákaznické zkušenosti a cesty) analýza minimálně stejně důležitá jako ta technická.
- Case study zákaznického portálu průmyslové firmy.
- Case study digitalizace návodů k použití ve firmách zaměřených na vývoj a výrobu zdravotnických potřeb, pomůcek a zařízení.
- Case study věrnostního systému pro gastronomii
- Case study využití AI pro automatizaci zpravodajství.
Informace:
- Cena: 500 Kč.
- Registrace na akci
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Marie Marková / projektová manažerka: Rok nové energie 2024; Export, AMSP ČR / markova@amsp.cz / +420 736 273 881