Digitalizace, automatizace a AI v B2B – teorie a praxe zvyšování efektivity

Digitalizace už dávno není jen o vývoji SW a nákupu HW. Je to kontinuální proces zavádění technologií a metod propojujících obchod, výrobu a marketing.

Datum konání
01.10.2024
Typ akce
Seminář
Země určení
Česká republika Česká republika
Místo konání
PKF APOGEO, Rohanské nábřeží 671/15, Praha 8
Oblasti podnikání
Další akce v kategoriích

Na semináři budou prezentovány konkrétní případové studie úspěšných digitálních projektů realizovaných v různých typech firem, od výrobních až po gastronomii. ​

Obsah:

  • Jak začít a jak identifikovat příležitosti pro digitalizaci.
  • Jaké jsou možnosti financování digitalizačních projektů.
  • Proč je UX/CX (zákaznické zkušenosti a cesty) analýza minimálně stejně důležitá jako ta technická.
  • Case study zákaznického portálu průmyslové firmy.
  • Case study digitalizace návodů k použití ve firmách zaměřených na vývoj a výrobu zdravotnických potřeb, pomůcek a zařízení.
  • Case study věrnostního systému pro gastronomii
  • Case study využití AI pro automatizaci zpravodajství.

Informace:

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
Marie Marková / projektová manažerka: Rok nové energie 2024; Export, AMSP ČR / markova@amsp.cz / +420 736 273 881

Doporučujeme