Eshopista: Psychologie a reklama

Proč uživatel klikl zrovna na tuto reklamu? Jak zvýšit prodej konkrétního produktu? Vyvolávají moje reklamy u uživatelů emoce? Na tyto a další otázky odpoví další Eshopista, tentokrát na téma Psychologie v reklamě.

Datum konání
05.03.2024
Typ akce
Konference
Země určení
Česká republika Česká republika
Místo konání
Kino Přítomnost, Siwiecova 1839/1, Praha 3
Oblasti podnikání
Další akce v kategoriích

Pojďte se na chvilku vzdálit od tvrdých metrik a nahlédněte do myslí spotřebitelů. Společně prozkoumáte nejen vliv psychologie na uživatele, ale také se podíváte na to, jak ji konkrétně využít v oblasti reklamy, včetně práce s emocemi, barvami či hudbou. Představíte si, jak moderní výzkumy a evidence-based marketing mohou obohatit vaše kampaně nebo například jak rozpoznat a eticky využít techniky přesvědčení. Porozumění tomu, jak váš potenciální zákazník přemýšlí, může posunout váš marketing zase o krok dále.

Další informace

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
Michal Šenkeřík / Marketing and Communication Manager Acomware / michal.senkerik@acomware.cz / +420 774 137 954

Doporučujeme