Zdroj: CzechTrade

Future Private Labels Expo 2024

 

Datum konání
06.11.2024 - 07.11.2024
Typ akce
Veletrh, výstava
Země určení
Polsko Polsko
Místo konání
Kielce, Polsko
Oblasti podnikání
Další akce v kategoriích

Agentura CzechTrade zve české firmy k účasti ve společné
expozici na veletrhu privátních značek FUTURE PRIVATE LABELS EXPO 2024.

Šestý ročník FUTURE PRIVATE LABELS EXPO nabízí
vystavovatelům příležitost prezentovat své produkty nákupčím z polských a
mezinárodních obchodních řetězců. Akce vytváří prostor pro obchodní jednání
mezi nákupčími a firmami z různých odvětví, které se zajímají o výrobu produktů
pod privátními značkami.

Chcete vystavovat na této akci, ale neplánujete vlastní
stánek? Vystavujte s CzechTrade a ušetřete si čas i náklady. Kromě stavby
společné expozice nabízíme doprovodné služby, kterými zvýšíme návštěvnost
českého stánku, a tím i šance pro vás najít nové obchodní partnery.

Proč se investice do veletrhu FUTURE PRIVATE LABELS EXPO
vyplatí?

  • Podle studie „Behaviour Change“ vypracované Consumer Panel
    Services GfK se hodnota sektoru privátních značek na polském trhu meziročně
    zvýšila o 19 % a v roce 2023 přesáhla 50 miliard zlotých.
  • Jedná se o uzavřenou akci, výhradně pro odbornou
    veřejnost. Návštěvníky budou profesionálové z oboru, včetně mezinárodních
    obchodních řetězců, hypermarketů a supermarketů; maloobchodních prodejen a
    distributorů; řetězců hotelů, restaurací, rychlého občerstvení; cateringových
    společností; majitelů vlastních značek; leteckých společností; státních
    institucí a organizací; importérů a exportérů.
  • Součástí akce je také Fórum Vlastních Značek, zaměřené na
    klíčové otázky spojené s rozvojem a budoucností vlastních značek. Odborníci a
    vedoucí představitelé odvětví budou diskutovat o nejnovějších trendech,
    marketingových strategiích a inovacích v tomto sektoru.
  • Více informací o akci naleznete na https://www.targikielce.pl/future-private-labels

Pro letošní ročník svoji účast dosud potvrdili nákupčí z
následujících řetězců:

  • Dino Polska S.A. https://grupadino.pl/ – jedna z
    nejrychleji rostoucích sítí supermarketů v Polsku, která má více než 2 000
    obchodů po celé zemi. Na konci roku 2023 společnost dosáhla významného růstu,
    když její tržby ve srovnání s předchozím rokem stouply o 29,6 % na 25,7
    miliardy PLN.
  • Stokrotka Sp. z o.o. https://stokrotka.pl/ – polská síť
    marketů, která nabízí široký výběr potravin a výrobků denní potřeby. Na konci
    roku 2023 měla síť Stokrotka více než 900 prodejen po celém Polsku. Prodejny se
    nacházejí jak ve velkých městech, tak v menších obcích.
  • Polska Sieć Handlowa Lewiatan https://lewiatan.pl – jedna
    z největších sítí potravinářských obchodů v Polsku, která působí od roku 1994.
    V současnosti síť zahrnuje více než 3200 prodejen, nabízejících široký
    sortiment potravin a výrobků denní potřeby. Celkový obrat Lewiatanu v roce 2023
    přesáhl 16,6 miliard PLN, čímž se síť zařadila mezi špičkové obchodní
    organizace v Polsku.
  • Krajowa Platforma Handlowa Społem https://kphspolem.pl/ –
    nabízí 280 produktů privátní značky, spolupracuje se 60 výrobci a 198 družství,
    které provozují 1800 obchodů po celém Polsku.
  • Grupa Eurocash https://grupaeurocash.pl/ – jedna z
    předních distribučních společností v Polsku, která se zaměřuje na velkoobchodní
    a maloobchodní prodej prostřednictvím sítí jako abc, Delikatesy Centrum,
    Groszek, Frisco a další.
  • Vollmart http://vollmart.eu/ – polská síť dyskontů (hard
    discount), která nabízí širokou škálu produktů za velmi konkurenční ceny.
    Vollmart má 9 obchodů v Polsku. Cílem společnosti je ukončit rok 2024 s 20 obchody
    po celé zemi.
  • Zástupci dalších řetězců se průběžně přihlašují. Dva týdny
    před veletrhem obdrží vystavovatelé od organizátorů finální seznam nákupčích a
    budou si moci vybrat, s kým se chtějí setkat. Před zahájením veletrhu pak každý
    vystavovatel a nákupčí obdrží svůj vlastní program schůzek na oba dny veletrhu.
    Díky předem domluveným schůzkám se kupující mohou seznámit s produkty a
    nabídkami, které odpovídají jejich potřebám a profilům.

Oborové zaměření veletrhu

  • Potraviny a nápoje
  • Čisticí prostředky, domácí a hygienické potřeby
  • Balení a design
  • Kancelářské potřeby
  • Přírodní a organické produkty, nástroje a potřeby pro
    kutily
  • Kosmetika, kosmetické výrobky a doplňky
  • Výrobky a doplňky pro děti
  • Produkty pro domácí zvířata

Nabízíme vám firemní prezentaci ve společné české expozici s osobní účastí vašeho zástupce

  • Zázemí stánku CzechTrade na veletrhu (Octanorm)
  • Stolek se 4 židlemi pro jednání, skleněná skříňka, stojan
    na katalogy
  • Umístění názvu a grafiky firmy na společném stánku (2
    panely/firma)
  • 2 x vystavovatelský průkaz, 2 x parkovací místo, 2 x
    vstupenka na banket pro firmu
  • Zařazení do katalogu vystavovatelů (podmínkou je včasné
    přihlášení u CzechTrade)
  • Osobní asistence/tlumočení během veletrhu a aktivní účast
    pracovníků CzechTrade při jednáních s Vašimi obchodními partnery
  • Veletržní správa zajišťuje kávový servis během akce
  • Každodenní úklid stánku
  • Osobní účast 6 m2 49 800 Kč bez DPH

 

Podrobnosti ke společné prezentaci na veletrhu FUTURE
PRIVATE LABELS EXPO 2024 najdete v pozvánce níže na stránce.

Rádi zodpovíme vaše dotazy týkající se forem prezentace,
doprovodných služeb, vhodnosti veletrhu pro váš výrobek/službu nebo poradíme,
jak se nejlépe připravit na veletrh.

V případě, že máte zájem účastnit se akce, zašlete přihlášku
gestorovi do 30.9.2024.

Více informací a možnost přihlášení: https://www.czechtrade.cz/kalendar-akci.

Přílohy:

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
Ing. Trnková Jana / exportní konzultant - senior / jana.trnkova@czechtrade.cz / +420 224 907 583

Doporučujeme