Vítek Hanák z agentury FANL vám ukáže nejnovější přístupy, které se vám budou hodit bez ohledu na to, jestli se do toho pustíte sami, nebo jestli si vezmete k ruce někoho zvenku.
V dnešním podnikatelském prostředí mají startupy více než kdy jindy možnost vytvořit úspěšný a udržitelný byznys. Základem úspěchu v tomto procesu je efektivní marketingová strategie, která může ovlivnit způsob, jakým oslovíte a získáte své zákazníky. K marketingu ale často přistupujeme podle starých pouček a neuplatňujeme v něm stejné zásady, které jsme zvyklí dodržovat při vývoji produktu samotného. Seminářem vás provede Vít Hanák, zakladatel marketingové agentury FANL. O marketingu se tak budete bavit velmi prakticky a z akce si odnesete celou řadu tipů a triků, které vám pomůžou líp naplánovat marketingovou strategii a následně ji i zrealizovat.
Obsah:
- Jak o marketingu přemýšlet v roce 2023? A které marketingové teorie a poučky už dnes neplatí?
- Jak má founder, který není specialista, o marketingu přemýšlet? Jak a kdy se do něj má pustit a na co si u toho dát pozor?
- Jak v marketingu uplatnit agilní přístup, na který jste zvyklí z produktové stránky byznysu?
- Jaké kanály a nástroje použít? A kdy je pro ně nejvhodnější doba?
- Proč nejde jednoduše odpovědět na otázku Jaký budget budu potřebovat na marketing?
Určení:
- Pro lidi, kteří chtějí rozjet vlastní podnikání, ale marketing je pro ně velká neznámá
- Pro lidi, kteří už podnikat začali a přemýšlí, jak správně nastavit svoji marketingovou strategii
Informace:
- Cena: 150 Kč
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Hana Šudáková / sudakova@jic.cz / +420 725 706 413