Cíl:
Cílem kurzu je ukázat si, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu, včetně sociálních sítí a podpořit tak váš export.
Jaké jsou možnosti placené reklamy na internetu, kdy se vyplatí a kdy ne? Seminář nabídne informace o tom, jak vytvořit efektivní magnet pro přilákání nových zákazníků na váš web. Budou představeny základní pravidla webového designu, včetně nejčastějších chyb, které se na webových stránkách opakují. Získáte také přehled o klíčových pojmech, jako jsou PPC, SEO, Funpage, konverze nebo Squeeze page. Dozvíte se, jak často znějí technické výrazy „IT“ nesrozumitelně a co skutečně znamenají. Přístup bude založen na zdravém selském rozumu a na základě toho bude sestaven plán, který určí, jaký cíl by měly vaše webové stránky splňovat.
Obsah:
- SEO
- PPC reklama
- Webová analytika a konzultace
- Databáze kontaktů
- Sociální sítě: fungování sociálních sítí a jejich využití pro svůj prospěch, vytvoření databáze kontaktů ze sociálních
- Google AdWords
- Facebook + Google + X + LinkedIn: struktura inzerátu, správný výběr obrázku, zacílení na zákazníky, měření efektivnosti reklamy, tvorba firemního profilu; efektivní design – co by mělo obsahovat “cover photo”, vkládání příspěvků – kdy a jak často; měření jejich efektivnosti, motivace ke komentářům, soutěže na FCB pro interakci s vašimi fanoušky, propagace vašeho profilu
- E-mail marketing: správné strukturování e-mailingu, náležitosti obchodních sdělení dle zákona, vyhodnocování e-mailingu
Nezapomeňte si na akci přinést vlastní notebook, abyste si mohli s lektorkou vše prakticky vyzkoušet.
Více informací a možnost přihlášení
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Barcalová Daniela / vedoucí exportního vzdělávání / daniela.barcalova@czechtrade.cz / +420 224 907 533