Zdroj: CzechTrade

Jak správně nastavit a transformovat firmu pro úspěšný export

Na úspěšnou expanzi na zahraniční trhy musí být firma vnitřně připravena. Mít jen produkt nestačí. V rámci této přednášky se účastníci dozví, jakým způsobem identifikovat napříč společností rizika a problémy, které by mohly export ohrozit.

Datum konání
27.11.2024
Typ akce
Seminář
Země určení
Zahraničí
Místo konání
online
Další akce v kategoriích

Workshop se zaměřuje na digitální transformaci jako klíčový krok pro úspěšnou expanzi na nové trhy. Účastníci se naučí nastavit firemní procesy, implementovat digitální nástroje a sestavit transformační roadmapu, což usnadní informovaná rozhodnutí a pomůže předcházet rizikům ohrožujícím export. Zaměříte se na analýzu cílových trhů, správu lidských zdrojů a prioritizaci klíčových transformačních projektů.

Určení:

Workshop je určen majitelům firem a vedoucím projektů, kteří se chtějí připravit na efektivní vstup na zahraniční trhy.

Obsah:

  • Úspěšná expanze vyžaduje vnitřní připravenost firmy jako klíčový faktor
  • Identifikace rizik je nezbytná, protože umožňuje rozpoznat problémy, které mohou ohrozit export
  • Prioritizace rizik a problémů je efektivní způsob, jak se zaměřit na nejkritičtější oblasti
  • Definování transformačních projektů a jejich efektivní vedení je klíčové pro úspěch transformace
  • Sestavení transformační roadmapy pomáhá vytvořit plán pro úspěšnou transformaci
  • Znalost úskalí a doporučení je důležitá pro vyhnutí se běžným překážkám v procesu transformace
  • Zaměření na klíčové oblasti, jako jsou procesy, lidské zdroje a technologie, výrazně ovlivňuje úspěšnost transformace

Více informací a možnost přihlášení

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
Ing. Brávková Františka / specialista exportního vzdělávání / frantiska.bravkova@czechtrade.cz / +420 224 907 534

Doporučujeme