Tento praktický seminář vám poskytne užitečné nástroje a strategie, jak se v takových situacích efektivně orientovat.
V průběhu semináře se zaměříte na klíčové aspekty konfliktů v obchodní komunikaci, jejich prevenci a řešení. Naučíte se, jak rozeznat zdroje konfliktů, jak efektivně vyjednávat a jak si udržet kontrolu nad vlastními emocemi i emocemi protistrany. Získáte tak dovednosti, které vám pomohou eliminovat zbytečnou konfliktnost jednání a dosahovat oboustranně výhodných dohod.
V druhé části semináře se zaměříte na praktické situace, v nichž se obchodníci a manažeři mohou ocitnout. Naučíte se obranné strategie proti manipulaci, jak efektivně reagovat na nátlakové taktiky a jak si udržet pevnou pozici při obchodním vyjednávání. Na závěr bude prostor pro diskusi, sdílení zkušeností a příklady z praxe.
Přijďte si pro užitečné informace a naučte se pohotově zvládat konfliktní situace!
Obsah:
- Problémy a konflikty v jednání
- Zdroje konfliktů
- Prevence a řešení konfliktů
- Konfrontace versus kooperace, jak eliminovat konfliktnost jednání a dosáhnout dohody
- Zvládání vlastních emocí (sebeovládání) a emocí komunikačního partnera
- Použití asertivního jednání v obchodní komunikaci
- Efektivní vyjednávání
- Nátlakové a manipulativní taktiky
- Obrana proti manipulaci
- Řešení příkladů z praxe
- Diskuze námětů a doporučení
Více informací a možnost přihlášení
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Barcalová Daniela / vedoucí exportního vzdělávání / daniela.barcalova@czechtrade.cz / +420 224 907 533