Firemní časopis a newsletter není přežitek! Může zvýšit radikálně věrnost zákazníků ke značce a firmě. Ano, tištěná a digitální periodika a firemní časopisy mají stále své místo v komunikační strategii a tvorbě značky – na našem kurzu získáte to správné know how. V době digitální komunikace máte možnost mimořádně přesně měřit výsledky své firemní komunikace a neustále zlepšovat obsah a cílení své databáze pro rozesílku newsletteru.
Nestačí jen dobrý text, žijeme v době fotografií a vizuální komunikace, právě vizuály jsou nejvíce sdílené na sociálních sítích. Firemní časopis navíc odráží firemní kulturu a může být ideálním nástrojem pro budování značky zaměstnavatele – to v dnešní době nízké nezaměstnanosti je mimořádně důležité.
Určení:
Program je určen pro všechny pozice vyžadující tvorbu firemních či obecních periodik, tvůrce newsletterů, tiskové mluvčí a PR experty.
Kurz je určen pro všechny specialisty, kteří vytvářejí firemní časopis nebo obecní periodikum, newsletter, zpravodaj či věstník – v tištěné i elektronické podobě.
Přednášející:
Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konsultant
Informace:
- Cena:
- člen komory: 3 000 Kč bez DPH
- ostatní: 3 729,75 Kč bez DPH
- Přihlášení je možné prostřednictvím online formuláře.
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ havlikova@komora.cz / +420 702 167 874