- Předpoklady expanze – jsme připraveni na export do Německa?
- Jak udělat analýzu trhu před expanzí?
- Jak udělat analýzu konkurence?
- Jakou zvolit strategii expanze? Rozdíly online a offline expanze?
- Jak správně oslovit německého zákazníka?
- Jak vyhledat obchodní partnery a vhodné akce v Německu?
- Jak zvýšit viditelnost mé firmy na internetu?
- S jakým marketingovým rozpočtem při expanzi počítat?
Přednášející:
Adam Jareš – ředitel regionálního centra Střední Evropa a vedoucí zahraniční kanceláře CzechTrade Německo – Düsseldorf
Milan Fiala – specialista na mezinárodní online marketing a online expanzi do DACH regionů
Více informací a možnost přihlášení: https://www.czechtrade.cz/getdoc/bfe3c9be-4873-462a-abab-6dbac026e151.
Přílohy:
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Barcalová Daniela / vedoucí exportního vzdělávání / daniela.barcalova@czechtrade.cz / +420 224 907 533