Obsah této stránky spadá do Jednotné digitální brány (Single Digital Gateway; SDG) projektu Evropské unie. Více o projektu
Hlavní informace o službě
Česká obchodní inspekce vám jako spotřebitelům poskytne
- informace o vašich spotřebitelských právech
- poradenskou službu
- mimosoudní pomoc při řešení sporů s podnikateli (ADR; Alternative Dispute Resolution)
Podmínky využití služby
Služeb mimosoudního řešení sporů můžete využit v případě, když jste v roli spotřebitele, ať již nakupujícího nebo přijímajícího služby.
Pro využití služby musíte být nepodnikající fyzickou osobou.
Kontaktní údaje
Česká obchodní inspekce
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
telefon: +420 222 703 404
e-mail: adr@coi.cz
web: www.adr.coi.cz
online formulář
Poplatky
Služby České obchodní inspekce jsou poskytovány bezplatně.
Lhůty
Česká obchodní inspekce musí ukončit mimosoudní řešení vašeho spotřebitelského sporu do 90 dnů od jeho zahájení.
U zvlášť složitých sporů může být tato lhůta prodloužena, a to nejvýše o dalších 90 dnů.
Doplňující informace
Jednací jazyk
Na Českou obchodní inspekci se můžete obrátit v českém jazyce. Služeb mimosoudního řešení spotřebitelských sporů můžete využít i v angličtině.
Orgán veřejné moci zodpovědný za službu
Ministerstvo průmyslu a obchodu Na Františku 1039/32 Staré Město 11000 Praha 1 |
Datová schránka: bxtaaw4 E-mail: posta@mpo.cz Web: https://www.mpo.cz/ |
Poslední kontrola k 20.11.2020