Kategorie SDG

Hlavní informace o službě

Česká obchodní inspekce vám jako spotřebitelům poskytne

  • informace o vašich spotřebitelských právech
  • poradenskou službu
  • mimosoudní pomoc při řešení sporů s podnikateli (ADR; Alternative Dispute Resolution)

číst dále

Podmínky využití služby

Služeb mimosoudního řešení sporů můžete využit v případě, když jste v roli spotřebitele, ať již nakupujícího nebo přijímajícího služby.

Pro využití služby musíte být nepodnikající fyzickou osobou.

Kontaktní údaje

Česká obchodní inspekce
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
telefon: +420 222 703 404
e-mail: adr@coi.cz 
web: www.adr.coi.cz
online formulář

Poplatky

Služby České obchodní inspekce jsou poskytovány bezplatně.

Lhůty

Česká obchodní inspekce musí ukončit mimosoudní řešení vašeho spotřebitelského sporu do 90 dnů od jeho zahájení.

U zvlášť složitých sporů může být tato lhůta prodloužena, a to nejvýše o dalších 90 dnů.

Doplňující informace

Jednací jazyk

Na Českou obchodní inspekci se můžete obrátit v českém jazyce. Služeb mimosoudního řešení spotřebitelských sporů můžete využít i v angličtině.

Orgán veřejné moci zodpovědný za službu

Ministerstvo průmyslu a obchodu
Na Františku 1039/32
Staré Město
11000 Praha 1
Datová schránka: bxtaaw4
E-mail: posta@mpo.cz
Web: https://www.mpo.cz/

Poslední kontrola k 20.11.2020

Zpětná vazba Nahlásit problém Asistenční služba

Doporučujeme