Přejít na obsah stránky

Hlavní kategorie filtru

loading...

    Vyhledat filtr

    Oblasti podnikání

    Smazat všechny filtry

    Nemáte vybraný žádný filtr

    Nemáte zadaná žádná klíčová slova

          Použít filtr

          FILTROVÁNÍ OBSAHU

          Filtrace umožňuje uživatelům zobrazit relevantní obsah dle preferovaných kategorií.

          Zobrazit kategorie filtru
          Nalezeno 94 výsledků v sekci Články a aktuality , filtrováno dle:
          Oblasti podnikání: Marketing, média a PR

          Kreativní vouchery pro malé a střední podniky se vrátí na začátku roku 2025

          Dotace na nákup služeb od profesionálů z kreativních oborů bude malým a středním podnikům opět poskytovat Ministerstvo kultury, které v průběhu prosince plánuje vyhlásit již třetí výzvu k …

          Současné trendy v marketingu: Využívání umělé inteligence, analýza dat i udržitelnost

          Kdo chce uspět v rychle se měnícím světě marketingu, musí sledovat nejnovější trendy. Firmy by se v žádném případě neměly vyhýbat moderním technologiím, například využívání umělé inteligence.

          Pavilon pro Expo se představil ve virtuální realitě. Maskotem bude exponaut René

          Přesně rok zbývá do začátku Světové výstavy v japonské Ósace. Generální komisař české účasti podepsal s firmou Daisue smlouvu na stavbu národního pavilonu. Ten si zájemci poprvé prošli ve …
          CzechTrade
          CzechTrade

          Stát pomůže podnikům se získáním nových kontaktů a s inovacemi průmyslového designu

          Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo II. výzvu aktivity Marketing – CzechTrade z Operačního programu technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK), na kterou má …

          Inovativní textilní firmě, sportovišti i destinačnímu spolku z Libereckého kraje pomohl Marketingový workshop

          V pořadí již druhý marketingový workshop uspořádaly Agentura regionálního rozvoje a Liberecký kraj ve čtvrtek 7. prosince v prostorách Libereckého podnikatelského inkubátoru Lipo.ink.

          Odkud si české firmy najímají zaměstnance na dálku? Vede Španělsko, Řecko a Portugalsko

          Athény, Madrid a Minsk jsou tři evropské metropole, z nichž si české firmy nejčastěji najímají na dálku zaměstnance. Z hlediska států tvoří první pětku Španělsko, Řecko, Portugalsko, Polsko a …

          Jak komunikovat environmentální udržitelnost a vyhnout se nástrahám? První krok je znát fakta, shodují se odborníci

          Až 4 % ročního obratu společnosti nebo roční zákaz účasti ve veřejném tendru mohou být sankce za špatnou komunikaci udržitelnosti. Vyplývá to z návrhu Směrnice o environmentálních tvrzení, …

          Jan Gemrich: Tak pokročilou AI, aby pro nás byla hrozbou, zřejmě nestvoříme

          „Copywritery nenahradí umělá inteligence (AI), ale lidé, co umějí umělou inteligenci používat. Dobrá copywriterka nebo copywriter jsou stále k nezaplacení, obzvláště ti kreativní,” říká …
          Video Aktualizováno
          Video Aktualizováno

          OP TAK: Malé a střední podniky mohou žádat o dotace na marketing pro vstup na nové trhy 

          Agentura pro podnikání a inovace (API), zprostředkující subjekt Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK), zahájila 19. června příjem žádostí o dotace ve …
          Zobrazit více

          Doporučujeme