Přejít na obsah stránky

Hlavní kategorie filtru

loading...

    Vyhledat filtr

    Oblasti podnikání

    Smazat všechny filtry

    Nemáte vybraný žádný filtr

    Nemáte zadaná žádná klíčová slova

          Použít filtr

          FILTROVÁNÍ OBSAHU

          Filtrace umožňuje uživatelům zobrazit relevantní obsah dle preferovaných kategorií.

          Zobrazit kategorie filtru
          Nalezeno 94 výsledků v sekci Články a aktuality , filtrováno dle:
          Oblasti podnikání: Marketing, média a PR
          Video + podcast
          Video + podcast

          Jak na sociální sítě v roce 2025? Videa a tiktotizace. Pozor i na AI generovaný obsah

          I dnes, v době internetu, moderních technologií a sociálních sítí může být pro některé typy firem nejefektivnější offline reklama. V našem rozhovoru to říká marketingový expert Vítězslav …

          Podnikání jako osobnostní rozvoj na steroidech. Bývalá novinářka učí ženy leadershipu

          Do pěti let ztrojnásobit počet žen na pozicích výkonných ředitelek (CEO). To je obtížná mise zakladatelky společnosti Vornica a dříve úspěšné ekonomické novinářky Cristiny Muntean.

          Firmy v Karlovarském kraji vnímají důležitost marketingu. Investují do něj ale spíš větší společnosti

          Podnikatelé v Karlovarském kraji si stále více uvědomují význam marketingu pro rozvoj a růst svého podnikání. Většinou platí pravidlo, že čím větší firma, tím vyšší investice do marketingu.
          CzechTrade
          CzechTrade

          CzechTrade podpoří exportní marketing a průmyslový design firem

          Agentura CzechTrade spouští nový projekt Design pro konkurenceschopnost 3 (DESIGN 3) pro malé a střední podniky, které mají ambice uspět na zahraničních trzích. Cílem projektu je podpora …

          Nejlepší firemní logo vymysleli v Karlovarském kraji středoškoláci ze Sokolova

          Žáci středních škol, kteří se díky programu JA Studentská firma od září věnují reálnému podnikání, se na přelomu roku utkali v soutěži JA Top Logo o nejlepší vizuální identitu studentské firmy…

          Nejlepší firemní logo v Pardubickém kraji vymysleli středoškoláci z Vysokého Mýta

          Studenti středních škol, kteří se díky programu JA Studentská firma od září věnují reálnému podnikání, se na přelomu roku utkali v soutěži JA Top Logo o nejlepší vizuální identitu studentské …

          Nejlepší firemní logo v Ústeckém kraji vymysleli středoškoláci z Krupky

          Žáci středních škol, kteří se díky programu JA Studentská firma věnují reálnému podnikání, se utkali v soutěži o nejlepší vizuální identitu studentské firmy v regionu.

          Nejlepší firemní logo ve Zlínském kraji vytvořili středoškoláci ze Vsetína

          Ocenění za nejlepší logo studentské firmy ve Zlínském kraji v soutěži JA Top Logo získali studenti vsetínské Střední průmyslové školy strojnické s firmou GUMBU na výrobu a prodej kofeinových …

          Kreativní vouchery pro malé a střední podniky se vrátí na začátku roku 2025

          Dotace na nákup služeb od profesionálů z kreativních oborů bude malým a středním podnikům opět poskytovat Ministerstvo kultury, které v průběhu prosince plánuje vyhlásit již třetí výzvu k …

          Současné trendy v marketingu: Využívání umělé inteligence, analýza dat i udržitelnost

          Kdo chce uspět v rychle se měnícím světě marketingu, musí sledovat nejnovější trendy. Firmy by se v žádném případě neměly vyhýbat moderním technologiím, například využívání umělé inteligence.

          Pavilon pro Expo se představil ve virtuální realitě. Maskotem bude exponaut René

          Přesně rok zbývá do začátku Světové výstavy v japonské Ósace. Generální komisař české účasti podepsal s firmou Daisue smlouvu na stavbu národního pavilonu. Ten si zájemci poprvé prošli ve …
          CzechTrade
          CzechTrade

          Stát pomůže podnikům se získáním nových kontaktů a s inovacemi průmyslového designu

          Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo II. výzvu aktivity Marketing – CzechTrade z Operačního programu technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK), na kterou má …

          Inovativní textilní firmě, sportovišti i destinačnímu spolku z Libereckého kraje pomohl Marketingový workshop

          V pořadí již druhý marketingový workshop uspořádaly Agentura regionálního rozvoje a Liberecký kraj ve čtvrtek 7. prosince v prostorách Libereckého podnikatelského inkubátoru Lipo.ink.

          Odkud si české firmy najímají zaměstnance na dálku? Vede Španělsko, Řecko a Portugalsko

          Athény, Madrid a Minsk jsou tři evropské metropole, z nichž si české firmy nejčastěji najímají na dálku zaměstnance. Z hlediska států tvoří první pětku Španělsko, Řecko, Portugalsko, Polsko a …

          Jak komunikovat environmentální udržitelnost a vyhnout se nástrahám? První krok je znát fakta, shodují se odborníci

          Až 4 % ročního obratu společnosti nebo roční zákaz účasti ve veřejném tendru mohou být sankce za špatnou komunikaci udržitelnosti. Vyplývá to z návrhu Směrnice o environmentálních tvrzení, …

          Jan Gemrich: Tak pokročilou AI, aby pro nás byla hrozbou, zřejmě nestvoříme

          „Copywritery nenahradí umělá inteligence (AI), ale lidé, co umějí umělou inteligenci používat. Dobrá copywriterka nebo copywriter jsou stále k nezaplacení, obzvláště ti kreativní,” říká …
          Video Aktualizováno
          Video Aktualizováno

          OP TAK: Malé a střední podniky mohou žádat o dotace na marketing pro vstup na nové trhy 

          Agentura pro podnikání a inovace (API), zprostředkující subjekt Operačního programu Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (OP TAK), zahájila 19. června příjem žádostí o dotace ve …

          Nová výzva z OP TAK: Evropské dotace podpoří vstup podnikatelů na zahraniční trhy

          Cílem výzvy I programu Marketing je usnadnění vstupu malých a středních podniků na mezinárodní trhy a zvýšení jejich mezinárodní konkurenceschopnosti prostřednictvím účasti na zahraničních …

          Smart Business Festival CZ 2022 přinesl tipy pro chytré podnikání z desítky zemí

          V Praze se uskutečnil 7. výroční Smart Business Festival CZ. Je to přehlídka tipů k navázání přeshraniční spolupráce určená primárně pro malé a střední firmy.
          Zobrazit více

          Doporučujeme