Čínská nadnárodní dopravní a technologická společnost DiDi, přezdívaná čínský Uber, nedávno rozšířila své pole působnosti v australském státě Queensland o dvě další lokality na východním pobřeží země – Gold Coast a Sunshine Coast. Celkově již společnost operuje v Melbourne, Geelong, Newcastle a Brisbane, avšak stale hledá cestu na pětimilionový trh velkoměsta Sydney i cílí na pokrytí celé Austrálie. Služba, jež je velkou konkurencí Uberu, se začala objevovat v různých australských městech od roku 2018.
DiDi na australském trhu disponuje konkurenční výhodou, respektive faktem, že je v průměru o 10 % cenově dostupnější než ostatní poskytovatelé podobných služeb. Strategie čínské společnosti také zahrnuje 50 % slevu z prvních tří jízd či extenzivní organizaci propagačních akcí. Obchodní tah rovněž spočívá ve vybudování silné základny a získání důvěrných znalostí trhu, aby byla celoplošná expanse efektivní.
Zdroj: Business Insider
Zpracoval tým pracovníků zahraniční kanceláře agentury CzechTrade Sydney.