Celá akce s názvem E-MEET EXPORT 2020 se koná pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu a Hospodářské komory ČR. Partnery jsou i Česká exportní banka (ČEB), Exportní garanční a pojišťovací společnost (EGAP) a Klientské centrum pro export (KCE).
Jak najít vhodného partnera v zahraničí, jakou zvolit formu vstupu na trh nebo jaké jsou konkrétní příležitosti ve vašem oboru přímo z teritorií pomohou vývozcům řešit ředitelé zahraničních kanceláří agentury na podporu obchodu CzechTrade.
Bankovní služby spojené s obchodováním v zahraničí budou s podnikateli konzultovat odborníci z ČEB.
Jak si pojistit rizika obchodu nebo investic a jak na pojištění bankovních záruk poradí exportní specialisté z EGAP. Další exportní problematiku bude možné konzultovat se specialisty z Klientského centra pro export (KCE).
Služby Jednotné zahraniční sítě a Klientského centra pro export (KCE)
Akce je poměrně organizačně složitá, proto jsou konzultace k jednotlivým zemím a regionům rozdělené do časových bloků.
Pro exportéry, kteří obchodují (nebo mají zájem obchodovat) se zeměmi Evropy, Afriky a Blízkého východu jsou vyčleněny první dva dny – tedy 9. a 10. listopadu. Konzultace k regionům Ameriky, Asie a Austrálie proběhnou ve dnech 11. až 13. 11. Jednání s ČEB, EGAP a KCE budou probíhat od 9. do 10. listopadu.
Délka konzultace je 25 minut. Zájemci se mohou přihlásit až na pět jednání se zástupci zahraničními kancelářemi CzechTrade a vždy jednu konzultaci s ČEB a EGAP.
Účast na akci je zdarma, je ale nutná předchozí rezervace. Poté bude zájemce kontaktovat exportní konzultant CzechTrade a upřesní konkrétní termíny jejich jednání. Před konáním samotných online konzultací obdrží link pro přihlášení, a to nejpozději jeden den předem.
- Nezbytné technické vybavení: PC, notebook či telefon s internetovým připojením; sluchátka/reproduktor s mikrofonem.
Ředitelé zahraničních kanceláří CzechTrade dlouhodobě působí v jednotlivých teritoriích, znají aktuální dění na tamních trzích, exportní příležitosti, obchodní podmínky, zvyklosti, jazyk i kontakty. Exportérům pomáhají otevírat více dveří, než by přineslo individuální snažení v neznámém prostředí. Pomohou s výběrem vhodných teritorií pro váš výrobek nebo službu, s nalezením obchodních partnerů, zhodnotí reálné šance na úspěch a doporučí, jak nejlépe postupovat.