„Víme, že dobrý design dělá dobrý obchod. Když máte kvalitní web, zaujmete návštěvníky. Produkty v hezkém obalu se zase lépe prodávají. Proto chceme umožnit podnikatelům v kraji, aby posouvali své podnikání a využili finanční pomoci k inovacím, které třeba odkládali. Věříme, že tím zvýšíme jejich konkurenceschopnost v Česku i zahraničí,“ říká Jaroslava Pokorná Jermanová, hejtmanka Středočeského kraje.
Podle odborníků na marketing se 80 % celkového času stráveného na sociálních sítích uskutečňuje přes mobilní zařízení. Prostřednictvím mobilů je sledováno až 70 % YouTube videí. Až 80 % konzumovaného obsahu v roce 2019 bude právě ve formě videa. Mezi jeho výhody patří vyšší zapojení publika, reálný a aktuální pohled do prostředí a posílení důvěryhodnosti.
A co vy? Máte již propagační video? Nebo webové stránky přizpůsobené prohlížení na chytrých telefonech? Využijte nové trendy v marketingu ve prospěch vašeho podnikání. Využijte služeb odborníků na komunikaci, architektů, designerů nebo fotografů a dopřejte svému byznysu nový kabát pomocí Středočeského kreativního voucheru.
„Kreativní voucher nám umožnil s co nejmenším úsilím vytvořit velmi moderní prezentaci našich výrobků přesahující marketingové hranice ČR, “ říká Jiří Brázda, CEO společnosti JEPA Plastics a.s., českého výrobce plastových obalů převážně pro potravinářský průmysl. „Díky podpoře od SIC formou Kreativního voucheru jsme navázali spolupráci s kreativním studiem We are productions a vytvořili jsme video, které představuje společnost DEVINN prostřednictvím našich myšlenek, projektů, ale i atmosféry, ve které pracujeme“, popisuje výhody kreativního voucheru Jana Sobotováz firmy DEVINN, specialisty na vývojové služby v oblasti automotive. „Komunikace se SIC byla po celou dobu projektu flexibilní a vstřícná. Administrace spojená s projektem byla v porovnání s dalšími dotačními tituly časově zanedbatelná,“ dodává Jana Sobotová.
Více než přívětivá administrace
Zažádat o Kreativní voucher je tak snadné. Podnikatel si vybere z Kreativní galerie, ve které je nyní více než 100 kreativců. Domluví se na zakázce a poté zažádá o Kreativní voucher. Po schválení dotace realizuje zakázku a SIC mu ji poté zpětně, ale rychle proplatí až do výše 75 % z celkových uznatelných nákladů. Minimálně dostane 50 000 Kč, maximálně 300 000 Kč. Celkem SIC rozdá nejrychlejším žadatelům 5 000 000 Kč, které na tento projekt vyčlenil Středočeský kraj ze svých zdrojů. Nejedná se tedy o zahraniční dotační program, ale přímou podporu ze strany kraje vůči regionálním podnikatelům.
„Novinkou oproti první výzvě je doplnění oblasti podpory také o průmyslový a produktový design. V prvním případě je design výrobků určen k průmyslové sériové výrobě. Kreativním designem je chápaná inovační metoda používaná ve firmách za účelem efektivního zlepšení produktu, služeb a procesů,“ vysvětluje novinku Vilém Růžička, ředitel SIC.
Více informací ke Kreativním voucherům naleznete na webu SIC.