Kampaň s alokací 185,9 mil. eur je určena k oslovení cílových skupin v sektoru B2B, B2G a koncových zákazníků, s cílem prezentovat kvalitu potravin z EU a zvýšit povědomí o režimech jakosti EU, produktech s chráněným označením původu a ekologických produktech EU.
Mezi hlavní zahraniční trhy, na které se kampaň zaměří, patří Severní Amerika včetně USA, Čína, Japonsko, Jižní Korea a Singapur. V rámci výzvy pro USA bude realizována série projektů a účastí na výstavách, na kterých budou mít možnost participovat také české firmy a asociace ze sektoru potravin a nápojů. Program v USA bude zejména vhodný pro prezentaci vína, piva, likérů, cukrovinek a pekařského zboží.
ExportMag.cz: Namíchat si müsli po svém? „Zábavné pochoutky“ firmy Mixit uspěly i ve světě
Specifikace projektů a možnosti pro participaci českých subjektů budou zveřejněny na stránkách Evropské komise a v proexportním okénku webu eagri.cz v průběhu ledna 2024. Sledujte aktualizace a zapojte se do iniciativy Evropské komise na podporu exportérů.