Exportéři mohou své byznysové potřeby sdělit v průzkumu

Vládní proexportní agentura CzechTrade zahájila průzkum mezi firmami, které exportují své zboží a služby do zahraničí. Výsledky pomohou identifikovat, jakou podporu vývozci potřebují.

Exportní firmy se mohou zúčastnit rychlého online dotazníkového šetření, které uspořádala proexportní agentura CzechTrade. Pod názvem Exportní průzkum 2024 se skrývá jednoduchý internetový dotazník, jehož vyplnění nezabere více než deset minut.

Český vývoz se dostává do pozitivních čísel, v srpnu vykázal meziroční růst o víc než 11 procent.

Výsledky šetření pomohou agentuře CzechTrade identifikovat další potřeby a požadavky exportérů a podle toho rozvíjet své služby. „Váš názor je pro nás inspirací a zároveň závazkem. Sehráváte klíčovou roli při vytváření pracovních míst, zavádění inovací a přispíváte k ekonomickém růstu. Zároveň čelíte mnoha rizikům a tlakům, které mohou ovlivnit váš úspěch,” oslovuje v úvodu dotazníkového šetření agentura exportní firmy. „Zapojením do tohoto průzkumu nám pomůžete lépe porozumět vašim potřebám a přispějete tak k vytvoření prostředí, které podnikání podporuje,” pokračuje úvod dotazníku.

Na to, aby se průzkumu zúčastnily, mají české firmy čas do 7. listopadu.

Vyplňte krátký dotazník v rámci Exportního průzkumu 2024

(red)

• Teritorium: Česká republika
• Oblasti podnikání: Obchod

Doporučujeme