ExportMag.cz: Slunečníky od Montisu daly Evropě stín i řešení reklamního smogu

Od Francie až po Etiopii chrání před sluncem hosty restaurací nebo hospod slunečníky od moravské firmy Montis. Ta uspěla při exportu i díky tomu, že našla chytré řešení, jak vyhovět současné poptávce měst po snížení vizuálního smogu a množství křiklavých barev v ulicích.

Spojit reklamu, stín a komfort. Tak stručně shrnuje své poslání rodinná firma Montis z Kroměříže. Na trhu je už od roku 1993 a postupně začala vyrábět ve vlastní továrně slunečníky, markýzy, eventové stany i další vybavení pro reklamní akce. Obrat firmy se pohybuje kolem 100 milionů korun ročně, přičemž až čtyřicetiprocentní podíl na tom má export reklamních slunečníků.

Slunečník z řady Rio patří k těm, které mají teleskopickou konstrukci, s níž přišel Montis jako první na trhu. Výrobek také dokáže odolat větru o síle přes 70 kilometrů v hodině.

Ty lze vidět nejen na zahrádkách tuzemských hospod a restaurací, ale firma je úspěšně dodává i zákazníkům v Evropě či Africe. K hlavním exportním cílům zatím patří Německo, Francie, Maďarsko Benelux či Rakousko. Mezi zákazníky Montisu se ale zařadily třeba i pivovary až z Keni nebo Etiopie.

Montis patří k průkopníkům ve svém oboru díky tomu, že inovuje slunečníky a potisk v rámci ekologických trendů, i co se týče technického řešení. „Byli jsme například první, kdo uvedl na trh slunečník s teleskopickou konstrukcí. Ta inspirovala ostatní výrobce a nyní jde o nejpoužívanější typ slunečníku vůbec,“ říká Tomáš Neudecker, výkonný ředitel a spolumajitel společnosti…

Více se o vývozu českých slunečníků na světový trh dočtete v plné verzi článku zdarma na portálu ExportMag.cz

• Oblasti podnikání: Nábytkářský průmysl

Doporučujeme