Inovativní podnikání Slezské univerzity vytvořilo vítěznou komunikační strategii pro prezidenta ČR

Studenti programu Inovativní podnikání uspěli v soutěži Kanceláře prezidenta republiky s komunikační strategií na osvětu duševního zdraví u cílové skupiny mladých.

Jejich návrh byl vybrán mezi nejlepší a představen prezidentovi České republiky. Výstupy byly předány k možnému využití v oficiální komunikaci.

Ilustrační fotografie

Do soutěže se zapojilo celkem deset studentských týmů – devět z Prahy (také ze studijního programu Inovativní podnikání) a jeden tým z Karviné. Realizace probíhala formou tzv. hackathonu, během něhož účastníci pracovali intenzivně na řešení v časovém limitu 24 hodin. Studenti svůj návrh připravovali celý den 11. února a následující den, 12. února, ho prezentovali porotě složené ze zástupců Kanceláře prezidenta republiky.

Tým ze Slezské univerzity byl vybrán mezi nejlepší a dostal příležitost představit své řešení samotnému Prezidentovi ČR. Slavnostní prezentace proběhla 18. února 2025 v prostorách České zemědělské univerzity. Návrh komunikační strategie sklidil uznání a veškeré výstupy byly předány Kanceláři prezidenta k případnému zapracování do oficiálních komunikačních aktivit.

Do soutěže se zapojili Filip Klečka, Adam Miroš, Tomáš Foltýn, Jiří Vopelák, Dominik Pyš, Petr Palatický, Tobiáš Tyleček, Patrik Holec, Linh Chi Nguyen.

Redakčně upravená tisková zpráva Slezské univerzity v Opavě

• Oblasti podnikání: Věda, výzkum a vývoj

Doporučujeme