Prodejce vín When in Rome sídlí ve Stroudu (jižní Anglie) a specializuje se na prodej řemeslně vyráběných vín.
Produktová řada dodávaná v papírových lahvích, se zařadí k vínům prodávaným v krabicích a plechovkách. Tato řada vznikla ve spolupráci s odborníky na alternativní formáty společnosti Frugalpac, přičemž lahve jsou vyrobeny z 94 % z recyklovaného papíru a mají o 84 % nižší uhlíkovou stopu než jednorázové skleněné lahve.
Manažer nákupu společnosti Ocado Rob Grimes uvedl: „Jsem nadšený, že můžeme do našeho sortimentu v Ocado zařadit papírovou láhev firmy When in Rome. Je skvělé vidět, že náš tým neustále posouvá hranice obalů na víno a je lídrem ve zvyšování udržitelnosti v této kategorii. Když k tomu připočteme fakt, že víno uvnitř je špičkové kvality, nepochybuji, že si naši zákazníci tento přírůstek do naší nabídky zamilují.“
Stavebnictví zažívá v Británii po pandemii boom. V čem jsou šance pro české firmy?
Generální ředitel společnosti Frugalpac Malcom Waugh dodal: „Jsme rádi, že se společnost When in Rome rozhodla připojit k revoluci v oblasti papírových lahví. Jsou průkopníky v používání alternativních formátů balení vína v podobě bag-in-box a plechovkách a jsme si jisti, že naše láhev Frugal Bottle pro ně bude znamenat obrovský úspěch.“
Jedním z prvních vín, která budou dostupná v papírových lahvích, bude víno Pecorino IGP Terre di Chieti, které již patří k nejprodávanějším vínům společnosti When in Rome.