Řetězec na oslavu 35. výročí otevření první restaurace v Číně spojil síly s čínským výrobcem hraček Pop Mart, aby pro něj vytvořil limitovanou edici sběratelských postaviček, které mohou zákazníci zakoupit společně s jídlem v rámci tzv. „tajemné krabičky“, jejíž obsah je náhodný.
Akce vzbudila velký zájem sběratelů, kteří chtěli posbírat kompletní sadu, což vedlo minimálně jednoho zákazníka k tomu, aby zakoupil přes stovku jídel a utratil kolem 1 650 USD, aby tento cíl naplnil. Někteří dokonce zaplatili jiným, aby jejich porce zkonzumovali. Mnohá takto zakoupená jídla byla však i vyhozena, což je právě příčinou kritiky vůči řetězci.
V dubnu 2021 Čína přijala nový zákon proti plýtvání jídlem, jehož účelem je změnit chování spotřebitelů a restaurací, ve kterých se v Číně ročně vyplýtvá zhruba 18 milionů tun jídla. Na rozpor chování KFC s tímto zákonem poukazuje i China Consumer Association s tím, že jejich propagační akce povzbuzuje spotřebitele k iracionálním nákupům a vede k dalšímu plýtvání potravinami. KFC však zatím formálně penalizováno nebylo.