Kolumbie chce svůj inovativní a kreativní průmysl, známé pod názvem economía naranja, více exportovat. Cílem je ocitnout se do konce roku 2022 mezi prvními 20 státy exportujícími služby 4.0, podle Flavie Santoro, prezidentky Procolombia. Doposud tento obor v roce 2019 přinesl 253 milionů US$. Konkrétně BPO 107 milionů US$, software a IT 81,8 milionů US$, audiovizuální a digitální obsahy 61 milionů US$ a grafická komunikace 3,1 milionů US$.
Minulý rok Kolumbie exportovala do 81 zemí světa, mezi hlavními importéry byly USA, Argentina, Mexiko, Peru a Španělsko. Ve světové nabídce je Kolumbie viditelná díky své technické kapacitě, kreativitě, vysokým standardům inovací i geografické poloze.
Zpracoval kolektiv zahraniční kanceláře CzechTrade v Bogotě.
Zdroj: Portafolio.co