Snahu o navýšení prodejů mají zejména výrobci olivového oleje a vinaři. Výrobci extra panenských olivových olejů se snaží o vstup na čínských trh s ohledem na zvýšený zájem Číny o přírodní produkty.
Libanon opustil snahu exportovat olivový olej do Evropy zejména z cenových důvodů, kdy libanonská produkce není na evropském trhu konkurenceschopná vzhledem k dominanci španělských a italských výrobců, kteří si evropský trh chrání. Libanon sází na rostoucí kupní sílu v Číně s proklamací, že prémiové produkty si vždy najdou své místo.
Podobnou filozofii se snaží uplatnit v Číně i libanonští vinaři, zejména firmy Chateau Ksara a Karam Wines, kteří shodně považují Čínu za jeden ze svých nejdůležitějších trhů a vzhledem k narůstajícímu exportu do Číny zvyšují každoročně svoji výrobní kapacitu.
Jako jedni z mála lákají čínské zákazníky k návštěvě Libanonu s tím, že jejich vinařství jsou připravena k výrobě a namíchání směsí vína dle specifických chutí čínských spotřebitelů.
V oblasti vína a vinných výrobků Libanon stále exportuje přibližně 25 % své produkce do Evropy a USA. Exportem do Číny se snaží vyvážit znatelný výpadek domácího trhu, který je již delší dobou poznamenaný hospodářskou nestabilitou a s tím sníženou koupěschopností místních obyvatel.