Maroko jako velmoc franšíz v oblasti Maghrebu

Maroko – velmoc franšíz v Maghrebu se umístilo na 39. místě ze 131 zkoumaných zemí

Maroko je oblíbenou destinací franšízových značek, odhalil žebříček Mezinárodního indexu přitažlivosti franšíz pro rok 2019, který vytvořilo Rosenbergovo mezinárodní franšízové centrum (RIFC) přidružené k New Hampshire Group.

V žebříčku se království umístilo na 39. místě ze 131 zemí světa. Maroko se tak řadí mezi nejatraktivnější země v Maghrebu. Mezi sektory, upřednostňované investory, patří jednoznačně automobilový průmysl.

Zdroj: Leseco.ma, 2. 9. 2019
Vypracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Casablanca.

• Teritorium: Evropa | Maroko | Zahraničí
• Témata: Zahraniční obchod

Doporučujeme