Australské město Melbourne zahájilo nové partnerství s čínskou platební službou AliPay, aby poskytlo zhruba jedné miliardě čínských turistů a uživatelů interaktivní mapu města. Čínští turisté budou nasměrováni z letiště v Melbourne na maloobchody, významná míst i památky, včetně řeky Yarra, Collins Street, Lonsdale Street, Docklands a čínské čtvrti v Melbourne. Tato inovace přichází do Melbourne poté, co Sydney pilotovala podobný program v únoru, kdy došlo k nárůstu plateb AliPay až o 20 %.
Melbourne je klíčovou turistickou destinací pro čínské návštěvníky a Melbourne City Card jim proto nabídne větší pohodlí. AliPay dorazil do Austrálie na konci roku 2018 v partnerství s některými z největších bank v zemi a od té doby chystá další expanzi, jelikož podle průzkumu společnosti Nielsen chce více než 90 % čínských turistů používat mobilní platební aplikaci v zahraničí. Australské podniky se proto musí přizpůsobit očekáváním těchto návštěvníků a vyrovnat se způsobu, jakým chtějí platit, aby získali čínské spotřebitele.
Zdroj: Business Insider
Zpracoval tým pracovníků zahraniční kanceláře agentury CzechTrade Sydney.