Ve druhém čtvrtletí letošního roku zaznamenala společnost La Comer dobré výsledky díky nové propagační kampani, vysokým tržbám a také díky úspěchu formátu obchodů Fresko. Provozní EBITDA vzrostla o 12,6 % a tržby o 12,8 % ve srovnání se stejným čtvrtletím roku 2023.
Od roku 2016, kdy společnost La Comer vznikla rozdělením firmy Controladora Comercial Mexicana, se její hodnota zdvojnásobila. Firma provozuje 81 prodejen supermarketových formátů City Market, Fresko, Sumesa a nového formátu La Comer převážně v centrální části Mexika.
La Comer je bývalý místní partner americké společnosti Costco, se kterou tvořil joint venture, a které v roce 2024 prodal své akcie. Skupina již dříve prodala téměř 120 prodejen a supermarketů skupině Soriana a i díky získaným prostředkům pokračuje v dalším rozvoji a otevírání prodejen se zaměřením na prémiový trh.