Realizátorem projektu na podporu ekonomické diplomacie byl Generální konzulát ČR v Sao Paulu, spolurealizátorem agentura CzechTourism. Česko bylo představeno jako moderní a atraktivní turistická cílová destinace pro běžnou i luxusní turistiku.
Zástupci agentury CzechTourism poskytovali účastníkům veletrhu osobní schůzky a konzultace s cílem navázat nové obchodní vztahy. Jako lákadlo představili např. čerstvě otevřené Musoleum Davida Černého, nejdelší visutou lávku na světě Sky Bridge 721, zážitkové aktivity pro milovníky piva na interaktivní výstavě Pilsner Urquell či celou řadu nových luxusních hotelů.
ExportMag.cz: Ve světě vznikne síť ekologických učeben Archimedes s českými technologiemi
Turisté projevují kromě Prahy velký zájem také o Český Krumlov či Karlovy Vary. Tomu napovídá i fakt, že průměrný počet dní turisticky strávených v ČR dle statistiky roste.
Kromě samotné účasti na veletrhu, kde bylo Česko představeno jako moderní a atraktivní turistická cílová destinace, zajistil generální konzulát také doprovodný program v podobě networkingového setkání za účelem navázání nových obchodních vztahů za využití prostředků na podporu ekonomické diplomacie (PROPED). K propagaci Česka jako cílové destinace luxusního turismu byl vyhotoven i reklamní materiál v podobě prezentace cestovním kancelářím a drobných reklamních předmětů.