Celkový objem prodeje těchto čtyř společností (Asahi, Suntory, Kirin a Sapporo) se zvýšil o cca 3 %, což je první nárůst za posledních 18 let. K růstu prodejů piva přispělo uvolnění omezení po pandemii covidu, kdy roste počet zákazníků v barech a restauracích.
Společnost Asahi, která objem prodeje nezveřejňuje, zaznamenala 10% nárůst prodejů v hodnotovém vyjádření. Dle velikosti trhu a objemu prodeje ostatních tří firem je pravděpodobné, že společnost Asahi nahradila Kirin na pozici největšího prodejce. Objem prodeje společnosti Kirin klesl o 2 %, zatímco u společností Suntory a Sapporo vzrostl o 5 %, resp. 3 %.
Všechny čtyři pivovary nyní pracují na posílení atraktivity svých produktů a věří, že plánovaná daňová změna koncem letošního roku pomůže zvýšit prodej piva. Japonská vláda plánuje do roku 2026 postupně sjednotit daňové sazby na pivo a pivních nápojů (tzv. „happošu“ nízkosladová piva a „třetí kategorie“ piv). V říjnu letošního roku dojde ke snížení daně na běžné pivo, čímž se sníží cenový rozdíl oproti ostatním dvěma typům.