Zahraniční zastoupení v Číně každoročně pořádají otevření sezóny, což je jedna ze zásadních aktivit, kde se ředitelé mají možnost setkat s mnoha partnery z řad místních organizací, podnikatelů ve výjezdovém cestovním ruchu, zástupci aerolinek a dalšími subjekty. Zároveň zde mají možnost představit svůj marketingový plán na další rok. Letos proběhlo otevření sezóny 22. 1. v české restauraci v Kantonu.
„Vzhledem k důležitosti regionu v oblasti delty Perlové řeky, tj. hlavně měst Kanton a Šen-čen v těsné blízkosti Hongkongu, jsme se letos rozhodli uspořádat otevření sezóny nejen v Šanghaji, jak tomu tradičně bývá každý rok, ale i v Kantonu. Díky tomu jsme vyslali jasný signál našim partnerům, že toto místo jako CzechTourism bereme velmi vážně,“ říká o akci ředitel zahraničního zastoupení v Šanghaji, Štěpán Pavlík.
Na přípravě akce se kromě kanceláře v Šanghaji podílel i partnerský CzechTrade, který se chystá k otevření své nové pobočky právě v Kantonu, a akci podpořil svou přítomností i ředitel zahraničního zastoupení CzechTourism Hongkong, Jan Urban.
„V poslední době v souvislosti se sbližováním Hongkongu s pevninskou Čínou dochází k postupnému prolínání, kdy více čínských cestovek začíná působit i na hongkongském trhu a obráceně. Proto byla má účast na tomto slavnostním zahájení velice přínosná, navíc jsme s ředitelem Šanghaje měli možnost místním partnerům představit plánovanou společnou roadshow, kterou hodláme uspořádat v květnu tohoto roku,“ podotkl Urban.
Dle statistik přichází nejvíce turistů z Číny, a to i přes absenci přímého letu právě z měst, jako je Kanton, Šen-čen a další. Zahraniční zastoupení Šanghaj minulý rok uspořádalo v regionu několik destinačních prezentací, pořádalo sérii vízových školení a účastnilo se několika významných veletrhů. Pro letošní rok je plánována účast na veletrhu cestovního ruchu GITF v únoru, dvě roadshow a pokračování sérií vízových a destinačních školení.
Otevření sezóny se odehrálo v zajímavé restauraci Weinadu českého investora, která společně s Plzeňským pivovarem celou akci podpořila, takže kromě barevné a zajímavé prezentace mohli účastníci ochutnat i autentickou českou kuchyni a točené pivo.