Web Komora+ bude z první ruky přinášet vybrané novinky z domácího podnikatelského prostředí. Primárně se bude podle HK ČR soustředit na události v hospodářství a novinky z oblasti legislativy, financí, personalistiky a dalších oblastí, s nimiž se podnikatelé při své každodenní činnosti setkávají. Nedílnou součástí stránky budou proto i pohledy z praxe, expertní názory, analýzy, studie a vzdělávací materiály.
„Internetová stránka bude v první etapě přinášet našim členům informace o činnosti a aktivitách Komory v regionech i zásadní zpravodajský obsah, který se týká podnikání. Nadstavbou budou expertní materiály, analýzy, studie i pohledy z praxe, které pomohou majitelům i manažerům orientovat se v odborných tématech a sledovat trendy,“ říká k webu prezident Hospodářské komory Vladimír Dlouhý.
Hospodářská komora web spolu s komunikační agenturou COT group, která pro Komoru vydává tištěný magazín, připravovala od letošního května. Technologická agentura Fresh Services je autorem technického řešení.
Webináře, podcasty i streamy
„Stránku chápeme v širším kontextu jako univerzální komunikační kanál. Vždyť český byznys má své úspěchy i své problémy, o kterých by se mělo vědět. Na půdě Hospodářské komory a obecně i v celém firemním prostředí se odehrává také řada akcí, které zaslouží publicitu, ať jsou to semináře, konference, výstavy či veletrhy, ale také expertní debaty, diskuse a polemiky. Do budoucna připravujeme i webináře, podcasty a streamy, které mohou zajímavý obsah v moderní podobě kdykoliv přenést pohodlně k tisícům zájemců,“ nastiňuje jednatelka komunikační agentury COT group Eva Frindtová, jakým směrem se bude rozvoj webu ubírat.
Stránka je přístupná všem uživatelům bez registrace. Členům Hospodářské komory bude veškeré funkce a obsah nabízet bezplatně, v budoucnu se počítá s placeným prémiovým obsahem.