Důvodem je rostoucí počet lidí, kteří se potýkají s psychickými a fyzickými problémy plynoucími z pandemie covidu-19.
Mezi takovými výrobky jsou hitem především nápoje s bakteriemi mléčného kvašení. Nejvyhledávanější jsou výrobky japonské společnosti Yakult, které lze zakoupit v mnoha zemích Asie, Evropy, Ameriky a Austrálie.
Vzhledem k tomu, že poptávka převyšuje nabídku, společnost zvyšuje výrobní kapacity. Přesto jsou tyto výrobky v některých oblastech nedostatkovým zbožím.
Podle tokijské výzkumné společnosti Fuji Keizai Co. se prodej potravinářských výrobků zaměřených na zmírnění stresu a zlepšení kvality spánku oproti předchozímu roku zvýšil 1,5krát na 36,5 mld. jenů a v roce 2022 se očekává další růst trhu. V návaznosti na úspěch těchto produktů se na trh dostává také řada novinek.