Akce se zúčastnilo přes dvacet místních firem a asociací. Proběhlá akce měla za cíl prohloubit přítomnost českých firem i v takto geograficky vzdálených trzích.
Pandemie covidu-19 donutila celý svět používat online nástroje častěji, než tomu bylo dříve. Je tomu tak nejen v oblasti komunikace, ale i v obchodování. České společnosti v tomto odvětví vynikají již několik let. Výměna postupů a nástrojů nejen že může rozvinout obchod mezi zeměmi, zároveň může pomoci k digitální transformaci těchto zemí.
České firmy prezentovaly své produkty, které pokrývají oblast e-commerce takřka v celé své šíři: tvorba webových stránek, automatizace procesů, analýza chování uživatelů, tvorba dotazníků či digitální marketing. Většina prezentujících českých firem už s regionem Latinské Ameriky navíc má zkušenost. Na tuto akci v příštím týdnu naváže další prezentace, tentokráte zaměřená na moderní technologická řešení v oblasti zemědělství.
Informace poskytnuta Zastupitelským úřadem České republiky v Buenos Aires (Argentina). Autor: Radek Hovorka, diplomat.