V českém pavilonu byla typická česká restaurace, která kromě vynikající domácí kuchyně nabízela také české pivo, víno, vodu a limonády. A právě na propagaci těchto produktů a prezentaci českých pokrmů se díky marketingovému projektu poslední tři měsíce zaměřilo.
Více než tři týdny pobýval v restauraci profesionální tapmister od Plzeňského prazdroje, který nabízel kvalitně natočené české pivo. Návštěvníci výstavy tak měli možnost přiblížit se českým tradicím spojeným s přípravou a konzumací piva.
Součástí projektu bylo také několik večerních akcí, které navštívili místní distributoři, podnikatelé, státní osobností jednotlivých emirátů, delegace z různých zemí a v neposlední řadě čeští exportéři, kteří tak měli možnost pozvat své místní partnery do našeho pavilonu.
Ramadán dočasně mění fungování islámských zemí. Na co musí dát exportér pozor?
Díky zaměření podpory mimo jiné na zemědělské technologie, se podařilo oslovit nové zákazníky. Účast zemědělského diplomata a zastoupení ČR na této světové výstavě významně pomůže firmám a institucím k jejich průniku na místní trh. Dalším přínosem je rozvoj vzájemné spolupráce mezi českými a emirátskými univerzitami v sektoru zemědělství.