Česká rodinná firma Country Life je průkopníkem v oblasti zdravé výživy a ekologického zemědělství. Před třiceti lety jako první představila tehdy československým zákazníkům biopotraviny, například červenou čočku, cizrnu, kuskus nebo quinou. Dnes provozuje Country Life řadu vlastních prodejen a restaurací, biopekárnu, ekofarmu, velkoobchod a e-shop. Spolu s tím vznikla také potřeba kvalitní a efektivní komunikace podle aktuálních trendů on-line marketingu. S přípravou atraktivní videoprezentace pomohl program Středočeského inovačního centra (SIC).
Ve spolupráci s foodblogerem a uznávaným odborníkem Martinem Kucielem alias panem Cuketkou vznikla série 32 profesionálních videoreceptů. Zákazníkům podrobně představují vybrané Country Life suroviny a jejich chutné využití ve zdravých pokrmech. Video návody používá firma na svém webu, sociálních sítích, YouTube a zároveň je propojuje s tištěnými materiály.
„V on-line prostředí je velký prostor pro oslovení nových zákazníků, můžeme efektivně cílit a doručovat relevantní obsah. Díky podpoře SIC jsme vytvořili dlouhodobý projekt, kterým postupně představujeme naše produkty a současně držíme krok s konkurencí,“ říká Helena Míšková, manažerku marketingu Country Life.
„Spolupráci se SIC mohu jen doporučit. Minimální administrativní zátěž, profesionální a zároveň lidský přístup, možnost podpory a konzultace během čerpání financí,“ dodává Helena Míšková.
Více informací o programu INO:EX! naleznete na webu Středočeského inovačního centra.