SIC nám pomáhá zviditelnit produkty a oslovit nové zákazníky, říká první prodejce biopotravin v ČR

S on-line marketingem pomohl úspěšné společnosti program INO:EX! Středočeského inovačního centra (SIC).

Česká rodinná firma Country Life je průkopníkem v oblasti zdravé výživy a ekologického zemědělství. Před třiceti lety jako první představila tehdy československým zákazníkům biopotraviny, například červenou čočku, cizrnu, kuskus nebo quinou. Dnes provozuje Country Life řadu vlastních prodejen a restaurací, biopekárnu, ekofarmu, velkoobchod a e-shop. Spolu s tím vznikla také potřeba kvalitní a efektivní komunikace podle aktuálních trendů on-line marketingu. S přípravou atraktivní videoprezentace pomohl program Středočeského inovačního centra (SIC).

Country Life

Ve spolupráci s foodblogerem a uznávaným odborníkem Martinem Kucielem alias panem Cuketkou vznikla série 32 profesionálních videoreceptů. Zákazníkům podrobně představují vybrané Country Life suroviny a jejich chutné využití ve zdravých pokrmech. Video návody používá firma na svém webu, sociálních sítích, YouTube a zároveň je propojuje s tištěnými materiály.

„V on-line prostředí je velký prostor pro oslovení nových zákazníků, můžeme efektivně cílit a doručovat relevantní obsah. Díky podpoře SIC jsme vytvořili dlouhodobý projekt, kterým postupně představujeme naše produkty a současně držíme krok s konkurencí,“ říká Helena Míšková, manažerku marketingu Country Life.

„Spolupráci se SIC mohu jen doporučit. Minimální administrativní zátěž, profesionální a zároveň lidský přístup, možnost podpory a konzultace během čerpání financí,“ dodává Helena Míšková.

Více informací o programu INO:EX! naleznete na webu Středočeského inovačního centra.

• Oblasti podnikání: Potravinářský průmysl

Doporučujeme