Českému výrobci automobilů se v Turecku od roku 2015 daří navyšovat tržní podíl, který v roce 2021 stoupl na 4,5 %. To z automobilky učinilo 9. nejprodávanějšího výrobce v zemi. Těchto čísel bylo dosaženo prodejem 25 228 kusů automobilů.
Dle údajů místního distributora mohla být čísla ještě větší, jelikož za první pololetí 2021 bylo prodáno 17 577 kusů vozů a podobná poptávka byla i v druhé polovině roku. Výroba ovšem nebyla schopna, zejména kvůli problémům s dodávkami polovodičů, plně uspokojit potřeby místního trhu.
Automobilce se také od poloviny roku 2020 podařilo postupným představováním nových modelů na trh (Scala, Kamiq a nová Octavia), pokrýt až 92 % produktového portfolia z celkové tržní poptávky. Za zmínku stojí úspěchy modelů Superb a Kodiaq, oba totiž mají ve svých segmentech tržní podíl nad 16 % (16,1 % pro Superb a 16,6 % pro Kodiaq). Vozy Škoda tak zaznamenávají úspěchy zejména ve vyšších cenových kategoriích.
Pro rok 2022 plánuje Škoda v Turecku uvedení dvou nových modelů aut – v březnu bude představena nová generace Fabie a v dubnu přijde řada na aktualizovaný Karoq. Škoda také plánuje pracovat na rozšíření své sítě prodejních míst v zemi, kterých je v současnosti 48, a otevřít nový autosalon v Aydinu, čímž by podle odhadů mohlo dojít k navýšení tržního podílu v zemi až o 0,5 %. V plánu je také rozšíření počtu servisních míst v zemi, kterých je v současnosti 54.