Ten již více než 20 let hodnotí pověst nejviditelnějších značek v Americe, kde na seznamu nechybí brandy jako Apple, IBM, Amazon, Toyota, Disney apod.
V první pětce jsou dále řetězce H-E-B (téměř 400 poboček v Texasu a Mexiku) na 2. místě a Wegmans na 5. místě se svými více než 100 pobočkami na severovýchodním pobřeží USA. Na „bramborové“ 4. pozici se pak umístila společnost Hershey z Pensylvánie vyrábějící oblíbené čokoládové cukrovinky.
Předmětný žebříček lze dohledat na webu AXIOS, přičemž firmy umístěné na 1. až 9. místě mají „vynikající“ pověst. Mimo výše uvedené se sem řadí Patagonia, Samsung, Toyota, Amazon a Honda.
Úroveň pověsti mezi zákazníky se pak snižuje a v poslední desítce se řadí společnosti považované za „špatné“ – např. Sears, TikTok, Spirit Airlines, Facebook či The Trump Organization. Žebříček je skutečně reprezentativní, neboť je založen na průzkumu mezi 33 tis. respondenty napříč Spojenými státy.
Češi vybaví města budoucnosti chytrými stromy nebo multifunkčními lavičkami
Filozofie řetězců založená na kvalitě prodávaného zboží a důrazu na vynikající služby pro zákazníky dlouhodobě přináší skvělá hodnocení a tyto společnosti se řadí vysoko i v žebříčcích společností oblíbenosti ze strany svých zaměstnanců.
Zalistovat své produkty v těchto řetězcích tak lze hodnotit jako prestižní i z pohledu vývozce potravin z ČR. V nedávné minulosti ambasáda ve Washingtonu ve spolupráci s Ministerstvem zemědělství ČR pomáhala českých producentům s nabídkami produktů do řetězce H-E-B.