Jihokorejská pobočka Uberu po těžkých začátcích a změně jména nabírá na síle. „Korea je velký trh taxislužby a trh se silnou tržní příležitostí a rostoucí popularitou e-hail,“ řekl generální ředitel Uberu Dara Khosrowshahi na tiskové konferenci v Soulu.
Khosrowshahi dále oznámil, že Uber zaznamenal, že počet cest na korejské platformě vzrostl každý měsíc o dvouciferné číslo poté, co společnost v březnu přejmenovala aplikaci na Uber Taxi, a to především díky prudkému nárůstu používání mezinárodními cestovateli navštěvujícími zemi.
ExportMag.cz: Odkaz Bati žije, exportéři zavádějí jeho systém vedení firmy
Uber zde původně používal název UT pro svou aplikaci pro jízdu a provozoval aplikaci prostřednictvím společného podniku s TMAP Mobility, dceřinou společností v oblasti mobility přední jihokorejské telekomunikační firmy SK Telecom.
Khosrowshahi také sdělil, že Uber pracuje na budování vazeb s mnoha korejskými společnostmi, včetně automobilek, aby podpořil větší spolupráci v odvětví elektrických a autonomních vozidel, což je klíčový pilíř obchodní strategie Uberu do budoucna.
„I když se to nestane přes noc, očekáváme, že autonomní vozidla budou stále důležitější součástí dopravního ekosystému. Naší strategií je spolupracovat s partnery a nabízet rozmanitou škálu autonomních služeb v různých regionech,“ uzavírá Khosrowshahi.