V březnu bude další Meeting Point CzechTrade. Vývozci dostanou tipy pro víc než 50 trhů

Jak najít vhodného obchodního partnera v zahraničí, jakou zvolit formu vstupu na trh nebo jaké jsou konkrétní příležitosti na jednotlivých zahraničních trzích. Nejen na tyto otázky nabídnou odpověď ředitelé zahraničních kanceláří CzechTrade na akci Meeting Point CzechTrade, která se bude konat v půli března. Stejně jako loni se s ohledem na pandemii koronaviru budou jednotlivé konzultace či diskuze konat online.

Mezi českými vývozci populární celosvětová online konzultace na exportní témata se uskuteční od 16. do 19. března. Vývozci se budou moci účastnit přímých konzultací s odborníky na více než pět desítek zahraničních trhů.

Akce je zdarma, pouze je nutná rezervace předem

Země jsou rozdělené do časových bloků, přičemž délka jedné konzultace je 25 minut. Každý zájemce z řad podnikatelů se může přihlásit až na pět jednání se zahraničními kancelářemi CzechTrade.

Účast na akci je bezplatná, avšak je nutná předchozí rezervace. Po rezervaci bude zájemce kontaktovat exportní konzultant CzechTrade a upřesní konkrétní termíny jednání. Před konáním samotných online setkání obdrží zájemce od moderátora časového bloku prolink pro přihlášení, nejpozději jeden den předem. Z hlediska technického vybavení postačí běžné PC, notebook či telefon s internetovým připojením a sluchátka či reproduktor s mikrofonem.

S čím mohou ředitelé kanceláří poradit?

Ředitelé zahraničních kanceláří CzechTrade dlouhodobě působí přímo v teritoriích, znají tedy aktuální dění na tamních trzích, exportní příležitosti, obchodní podmínky, zvyklosti, jazyk i kontakty. Exportérům pomáhají otevírat více dveří, než by přineslo individuální snažení v neznámém prostředí. Pomohou s výběrem vhodných teritorií pro český výrobek nebo službu, s nalezením obchodních partnerů, zhodnotí reálné šance na úspěch a doporučí, jak nejlépe postupovat.

Akce, která se konala před pandemií tradičně v Praze a na níž se podnikatelé a ředitelé zahraničních kanceláří CzechTrade setkávali osobně, se kvůli koronaviru loni přemístila na internet. Přesto se setkala u podnikatelů s neméně čilým zájmem. Online proběhla loni dvakrát – v červnu a pak v listopadu. Té listopadové se účastnilo na 150 exportérů, kteří dostali víc než 550 individuálních konzultací.

Jaké obory jsou perspektivní pro vybraný zahraniční trh, to lze snadno zjistit na stránkách agentury CzechTrade.

Doporučujeme