Jeho tržby vzrostly meziročně o 9,6 %. Jeho tržní podíl ve Velké Británii je však pouze 1,9 %, což představuje v porovnání s předchozím rokem růst o 0,1 %. Stojí za zmínku, že tento řetězec prodává zboží pouze online formou.
Naopak největší řetězec supermarketů v Británii Tesco zvýšil svůj tržní podíl na britském trhu o 0,6 % na 28,3 %. Meziročně tomuto řetězci vzrostly tržby z prodeje potravin o 5,8 %. Druhý největší řetězec Sainsbury’s zvýšil svůj podíl na trhu z 15,5 % na 15,7 %, přičemž jeho tržby vzrostly o 4,8 %.
ExportMag.cz: Výrobci alternativních potravin spolupracují v organizaci ProVeg
Na dalších místech dle velikosti tržních podílů ve Velké Británii je situace následující: podíl společnosti Asda na britském trhu klesl z 13,7 % na 12,6 % a její tržby se snížily o 5,0 %. Tržní podíl supermarketů Aldi se zvýšil z 10,2 % na 10,3 % při růstu tržeb o 4,9 %. Podíl řetězce supermarketů Morrisons klesl z 8,8 % na 8,6 %, přičemž tržby vzrostly o 0,7 %. Šestým největším britským řetězcem supermarketů podle podílu na trhu zůstává Lidl. Jeho tržní podíl se zvýšil 7,0 % na 7,3 % při růstu tržeb o 8,1 %. Inflace u potravin v Británii zůstává stabilní a je na úrovni 3,3 %.