Příjem žádostí bude zahájen 1. března v 9:00 prostřednictvím informačního systému AIS MPO.
Podrobnosti k Výzvě a jejím podmínkám:
- Podpora je určena na podnikatelským subjektům kompenzaci nákladů a provozních ztrát způsobených povinností uzavření adventních a vánočních trhů na základě usnesení vlády č. 1066 z 25. listopadu 2021
- Žádosti lze podávat od 1. března 2022 od 9:00 hod. do 1. dubna 2022 do 16:00 hod.
- Celková alokace určená na Výzvu je 450 mil. Kč
- Podpora bude poskytována formou dotace v režimu de minimis
- Podpora bude poskytnuta organizátorům zrušených adventních trhů a trhovcům:
Podpora trhovcům
- V případě 1 stánku: 5 tis. Kč/den
- V případě 2 stánků: 8 tis. Kč/den
- V případě 3 a více stánků: 11 tis. Kč/den
Maximální výše podpory na jednoho příjemce podpory v rámci jedné výzvy je 330 tis. Kč.
Podpora organizátorům
Podpora bude poskytnuta na základě doložených a prokazatelně uhrazených marně vynaložených nákladů žadatele na organizaci prokazatelně zcela zrušeného adventního trhu, a to ve výši maximálně 80 % z těchto marně vynaložených nákladů.
Maximální výše podpory na jednoho příjemce podpory v rámci jedné výzvy je 5 mil. Kč.
Registrace
Bližší informace k registraci žadatele o dotaci do tohoto systému a požadavkům na tzv. eidentitu naleznete na webu AIS MPO (odkaz na registrace vlevo nahoře na úvodní webové stránce této aplikace).
Další informace k programu na portálu BusinessInfo.cz