Kdo vám v Klientském centru pro export poradí?
- V Klientském centru pro export jsou vám k dispozici specialisté z Ministerstva zahraničních věcí, Ministerstva průmyslu a obchodu a agentury CzechTrade.
S čím se můžete obrátit na Klientské centrum pro export?
- Na Klientské centrum pro export se můžete obrátit s dotazem k exportu nebo se zájmem o služby z Katalogu služeb.
- Konkrétní dotaz či službu s vámi budou řešit zastupitelské úřady ČR nebo zahraniční kanceláře CzechTrade.
- Klientské centrum nabízí služby malým a středním podnikům, ale i velkým společnostem se zakázkami většího rozsahu.
Jak vám Klientské centrum pomůže při vývozu?
- Klientské centrum je vám k dispozici pro exportní konzultace a dále nabízí zdarma celou řadu bezplatných služeb, jako je například Příprava na obchodní jednání, kterou zajišťuje celá Jednotná zahraniční síť. Na tyto základní služby navazují další v gesci Ministerstva zahraničních věcí, Ministerstva průmyslu a obchodu anebo agentury CzechTrade.
- Více informací najdete v Katalogu služeb
Jak kontaktovat Klientské centrum pro export?
Zprávy přijaté mimo tento termín budou zpracovány v nejbližších dnech úředních hodin.
- telefonem +420 224 907 576
- e-mailem kcexport@businessinfo.cz
- nebo přímo v sídle agentury CzechTrade: Štěpánská 15, 120 00, Praha 2
- kontaktní osoba: Ing. Andrea Krpejšová
- Prázdninový provoz Klientského centra pro export:
- 1.7 – 5.7.2024 provoz Klientského centra pro export uzavřen
- 8.7.2024 – 30.8.2024: út – čt 09:00 – 12:00, 13:00 – 16:00
- Zprávy přijaté mimo tento termín budou zpracovány v nejbližších dnech v úředních hodinách.