Evropské spotřebitelské centrum Praha
- bylo založeno dne 1. 1. 2005 a vzniklo za finanční podpory Evropské unie. Centrum pro spotřebitele bylo otevřeno v dubnu 2005.
- nabízí bezplatné informace a rady o právech spotřebitelů v zemích EU.
- nabízí bezplatnou spolupráci a pomoc spotřebitelům při vyřizování jejich stížností na kvalitu zakoupených výrobků a služeb v ostatních členských zemích EU včetně Norska a Islandu, na chování a jednání obchodníků v těchto zemích.
- je kontaktním místem pro bezplatné zprostředkování pomoci spotřebitelům při mimosoudním řešení jejich sporů s obchodníky v členských státech EU, Norsku a na Islandě.
- je členem sítě evropských spotřebitelských center v zemích EU, Norsku a na Islandě, s nimiž při řešení výše uvedených případů spolupracuje.
- nezabývá se otázkami, stížnostmi a spory českých spotřebitelů na českém trhu.
Pracoviště ESC
ESC při České obchodní inspekci
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
Zákaznická telefonní linka: 296 366 155
E-mail: esc@coi.cz
Webové stránky: http://www.coi.cz/cs/esc-2/
Pomoc ESC je podmíněna souhlasem žadatele se zpracováním jeho osobních dat (jméno, adresa, telefonní a e–mailové spojení).
UPOZORNĚNÍ: vznesením dotazu či stížnosti k Evropskému spotřebitelskému centru souhlasíte se zpracováním Vámi poskytnutých osobních údajů ve smyslu ustanovení § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů. Vámi poskytnuté údaje budou zpracovány pouze v míře nezbytné pro vyřízení vašeho dotazu či stížnosti.
Informace o účelu a podmínkách zpracování osobních údajů spotřebitelů jsou uvedeny v Zásadách pro zajištění ochrany osobních údajů v Evropských spotřebitelských centrech (síť ESC) a v Informaci o zpracování údajů Evropským spotřebitelským centrem, které jsou dostupné na webových stránkách ESC (http://www.coi.cz/cs/esc-2/).