Sezónnost, analýza konkurence, geografický průzkum a trend v odvětví
Kdy je o váš výrobek/službu největší zájem? (sezónnost)
Kritérium „Vyhledávané dotazy“ je nastavené automaticky, do políček zvolte klíčové slovo, tj. název vašeho výrobku/služby nebo odvětví, o kterém se chcete dozvědět více. Jako filtr zadejte webové vyhledávání a určete oblast a rok (včetně regionu), za který chcete zobrazit výsledky. Nyní jen stačí zmáčknout „vyhledat“.
Příklad
Rybářské potřeby do Německa (hledané slovo: fischen; země: Německo; rok: 2011)
Jak je na tom? Čí výrobky jsou oblíbenější? (analýza konkurence)
Stačí do políček „vyhledávané dotazy“ zvolit konkurenční značky a zjistíte, o kterou se uživatelé více zajímají.
Příklad
Firmy distribuující rybářské potřeby v Německu (hledané slovo: Behr, Sänger, Hart; země: Německo; rok: 2011)
Ve kterém kraji je o váš typ služby největší zájem? (geografický průzkum)
Pro exportéry:
Označte kritérium „Lokality“ a zvolte si země, u kterých chcete zájem o klíčové slovo v určitém čase prozkoumat.
Příklad
Rybaření v Rakousku, Německu, Polsku nebo Slovensku? (hledané slovo: hotel; lokality: Německo, Rakousko, Polsko, Slovensko; rok: 2011)
Roste nebo klesá zájem o vaše odvětví/produkt? (trend v odvětví)
Velmi zajímavým způsobem můžete zjistit zájem uživatelů o nějakou oblast, odvětví nebo typ aktivity. Tentokrát zvolte kritérium „časová období“ a do políček vepište období, v rámci kterých chcete trend prozkoumat (pro určení trendů doporučujeme roky).
Příklad
Trendy v odvětví rybářských potřeb v Německu (hledané slovo: fischen; země: Německo; roky: 2011, 2009, 2007)