Vaše první kampaň
Předtím, než se pustíte do tvorby reklamní kampaně, je nutné stanovit si cíl. První kampaň by se měla zaměřovat na jeden stěžejní produkt či službu, kterou chcete propagovat. Rozmyslete si, který produkt či služba by to měla být.
Později se můžete vrátit a vytvořit další reklamy na propagaci dalších produktů. Pokud se od počátku zaměříte na jediný produkt či službu, bude kampaň vysoce kvalitní, a proto úspěšnější.
AdWords je samoobslužný reklamní systém, tedy vy sami si v něm dokážete vytvořit a spravovat vaši online reklamu v různých formátech. Díky online reklamě prostřednictvím služby AdWords google.cz/adwords můžete oslovit nové zákazníky přesně ve chvíli, kdy hledají vaše produkty či služby. Nebo ve chvíli, kdy jen tak brouzdají po internetu na stránkách, které souvisí s vaším podnikáním.
Tipy, jak nastavit parametry vaší kampaně a odpovědi na související dotazy, najdete na stránce Tvorba reklam a kampaní.
Tipy na vytvoření reklamního textu:
- Jasně formulujte vaši nabídku a zdůrazněte její jedinečnost.
- Snažte se uživatele upoutat jasným, ale přitom atraktivním sdělením.
- Uveďte slevové akce či speciální nabídky.
- Váš inzerát by měl uživatele přímo přivést na tu část vašeho webu, o kterém je v něm řeč.
Tipy na vytvoření seznamu klíčových slov:
- Nejlépe se osvědčila sousloví tvořená dvěma nebo třemi slovy
- Přemýšlejte jako uživatel: Co může zadat do vyhledávače, potřebuje-li koupit vaše zboží?
- Klíčová slova by měla být relevantní k textu vašeho inzerátu (a tak i tématu vaší reklamní sestavy)
- S klíčovými slovy vám pomůže také Nástroj pro návrh klíčových slov.
Pozor!
Ti z Vás, kteří jste se zaregistrovali a dostali unikátní kód kupónu, jej můžete využít ve své první kampani (nový AdWords účet).
Kód je potřeba zadat do příslušné kolonky (včetně pomlček) v části Fakturace.
Máme pro vás navíc i speciální tutoriál k snadnému nastavení vaší první kampaně a také zajímavý zdroj pro exportéry od Googlu pod názvem Globální inzerent.
Věřte tomu, že kvalitní nápady a produkty mají velkou šanci uspět také v zahraničí. Právě proto jsme se vám snažili v dnešním díle našeho „internetového rychlokurzu“ představit nástroje, které vám mohou ve vašem podnikání pomoci.
Další zdroje informací o online reklamě: