Digitálním dovednostem, které jsou důležité nejen pro podporu exportu v nových teritoriích ale pro podnikání obecně, se věnuje Exportní akcelerátor v režii české pobočky společnosti Google. Svoje zkušenosti v něm předávají jak experti Googlu, tak odborníci z dalších úspěšných firem.
Především firmy, které vytvářejí digitální obsah nebo přes internet prodávají svoji produkci, mohou díky digitálnímu marketingu exportovat do celého světa. Na vlastní kůži se o tom mohlo přesvědčit několik vybraných start-upů, které se zúčastnily Google exportního akcelerátoru. Zkušenosti jim předali experti českého Googlu, také majitelé a manažeři úspěšných firem, profesionálové z digitálních agentur a další experti na on-line marketing.
Na portálu BusinessInfo.cz Vám přinášíme výběr toho nejzajímavějšího v textech a videích.
1 – Před expanzí je třeba si promyslet, v čem spočívá hodnota firmy a jak ji maximalizovat
2 – Uspět na internetu pomůže firmám umění pracovat s daty
3 – Nástroje Googlu pomáhají firmám najít nevhodnější trh pro expanzi
4 – Recept pro export: Avast se prosadil v Brazílii díky sázce na místní jazyk a lokální platební metody
5 – Jak oslovit zákazníky? Pomůže definování cílové skupiny a největších výhod jejích produktů
6 – Příprava PPC kampaně je klíčová pro testování nového trhu i expanzi
7 – Videoreklama hraje při oslovování zákazníků stále důležitější roli
8 – Kampaň v obsahové síti – jaké má výhody a jakým způsobem je ji možné zacílit
9 – Co dělat, když má kampaň v nové zemi horší výsledky
10 – Bidování je pro reklamu na internetu klíčové. Ovlivňuje zobrazování reklamy, prokliky i cenu
11 – Jak zvýšit kvalitu kampaně? Co dělat s málem zákazníků nebo velkou cenou inzerce
12 – A/B testování napoví, která verze webu je pro zákazníky přitažlivější
13 – Co díky AdWords zjistíme v PPC reklamě o konkurenci
14 – Jak získat z bezplatného programu platící zákazníky? Avast vyzkoušel tento recept celosvětově
Zkratka sem: www.businessinfo.cz/akcelerator nebo BusinessInfo.cz/akcelerator