Hlavní informace o službě

Jako provozovatel zařízení, s výjimkou provozovatele mobilního zařízení, jste povinen provést revizi povolení provozu zařízení, včetně provozního řádu, z hlediska jeho aktuálnosti a úplnosti a předložit krajskému úřadu zprávu o provedené revizi povolení provozu zařízení (dále jen "zpráva o revizi") ke schválení, a to ve lhůtě 6 let ode dne nabytí právní moci povolení provozu zařízení, jeho poslední změny nebo rozhodnutí o schválení poslední zprávy o revizi. V případě, že zprávu ve stanovené lhůtě krajskému úřadu nepředložíte, povolení provozu zařízení uplynutím této lhůty zaniká. Pokud shledáte, že je nezbytné provést změnu povolení provozu zařízení, požádáte společně s předložením zprávy o revizi o změnu povolení provozu zařízení a v případě potřeby předložíte návrh upraveného provozního řádu.

Pokud krajský úřad po posouzení předložené zprávy o revizi shledá, že jsou dány důvody ke změně povolení provozu zařízení podle § 25 odst. 1 zákona o odpadech, přičemž jste nepodali žádost o změnu povolení provozu zařízení současně se zprávou o revizi, popřípadě tato žádost není úplná, vyzve vás krajský úřad k doplnění předložené zprávy o revizi, podání žádosti o změnu povolení provozu zařízení, popřípadě k předložení návrhu upraveného provozního řádu nebo k doplnění žádosti o změnu povolení provozu zařízení. Pokud  ve stanovené lhůtě nepředložíte nebo nedoplníte dokumenty podle věty první, krajský úřad povolení provozu zařízení zruší. Krajský úřad dále zruší povolení provozu zařízení, pokud po posouzení předložené zprávy o revizi shledá, že jsou dány důvody ke zrušení povolení provozu zařízení podle § 25 odst. 1 zákona o odpadech.

Pokud krajský úřad po posouzení předložené zprávy o revizi shledá, že nejsou dány důvody ke změně povolení provozu zařízení, zprávu o revizi schválí.

Ustanovení § 23 se nepoužije na zařízení, která mají integrované povolení.

V případě, že zprávu o revizi ve stanovené lhůtě krajskému úřadu nepředloží, povolení provozu zařízení uplynutím této lhůty zaniká.


 

číst dále

Týká se vás to, pokud

Pokud jste provozovatel zařízení máte ze zákona povinnost provést revizi povolení provozu zařízení, včetně provozního řádu, z hlediska jeho aktuálnosti a úplnosti.

Výstup služby

Schválení zprávy o revizi

Benefit služby

Krajský úřad posoudí a případně následně schválí zprávu o revizi, aby bylo docíleno maximální ochrany životního prostředí a zdraví lidí.

Kdy službu řešit

Zpět na obsah

Službu je možné řešit ve lhůtě 6 let ode dne nabytí právní moci povolení provozu zařízení, jeho poslední změny nebo rozhodnutí o schválení poslední zprávy o revizi.

Způsob vyřízení

Co potřebujete, pokud službu řešíte elektronicky

Předložit zprávu o revizi.

Zpráva o revizi obsahuje:

a) zhodnocení jednotlivých bodů povolení provozu zařízení určeného pro nakládání s odpady v pořadí podle náležitostí povolení uvedených v bodě 9 přílohy č. 3 zákona o odpadech (údaje uvedené v první části tohoto návodu, písm. a) - p), provozní řád), včetně samostatného zhodnocení jednotlivých ustanovení provozního řádu zařízení.

b) seznam potřebných změn povolení provozu zařízení nebo v případě závěru, že žádné změny nejsou potřeba, odůvodnění tohoto závěru.

Kde a jak službu řešit elektronicky

Zaslat zprávu o revizi na příslušný krajský úřad, datovou schránkou nebo e-mailem opatřeným uznávaným elektronickým podpisem.

Lze vyřídit datovou schránkou

Ano

Služba je při elektronickém vyřízení zpoplatněna

Ne

Orgán veřejné moci zodpovědný za službu

Ministerstvo životního prostředí
Vršovická 1442/65
Vršovice
10000 Praha 10
Datová schránka: 9gsaax4
E-mail: info@mzp.cz
Web: www.mzp.cz

Doplňující informace o službě

Zpět na obsah

Jednací jazyk

Čeština

Poslední kontrola k 24.04.2024

Zpětná vazba Nahlásit problém Asistenční služba

Doporučujeme