Obsah této stránky spadá do Jednotné digitální brány (Single Digital Gateway; SDG) projektu Evropské unie. Více o projektu
Hlavní informace o službě
Jako provozovatel zařízení, s výjimkou provozovatele mobilního zařízení, jste povinen provést revizi povolení provozu zařízení, včetně provozního řádu, z hlediska jeho aktuálnosti a úplnosti a předložit krajskému úřadu zprávu o provedené revizi povolení provozu zařízení (dále jen "zpráva o revizi") ke schválení, a to ve lhůtě 6 let ode dne nabytí právní moci povolení provozu zařízení, jeho poslední změny nebo rozhodnutí o schválení poslední zprávy o revizi. V případě, že zprávu ve stanovené lhůtě krajskému úřadu nepředložíte, povolení provozu zařízení uplynutím této lhůty zaniká. Pokud shledáte, že je nezbytné provést změnu povolení provozu zařízení, požádáte společně s předložením zprávy o revizi o změnu povolení provozu zařízení a v případě potřeby předložíte návrh upraveného provozního řádu.
Pokud krajský úřad po posouzení předložené zprávy o revizi shledá, že jsou dány důvody ke změně povolení provozu zařízení podle § 25 odst. 1 zákona o odpadech, přičemž jste nepodali žádost o změnu povolení provozu zařízení současně se zprávou o revizi, popřípadě tato žádost není úplná, vyzve vás krajský úřad k doplnění předložené zprávy o revizi, podání žádosti o změnu povolení provozu zařízení, popřípadě k předložení návrhu upraveného provozního řádu nebo k doplnění žádosti o změnu povolení provozu zařízení. Pokud ve stanovené lhůtě nepředložíte nebo nedoplníte dokumenty podle věty první, krajský úřad povolení provozu zařízení zruší. Krajský úřad dále zruší povolení provozu zařízení, pokud po posouzení předložené zprávy o revizi shledá, že jsou dány důvody ke zrušení povolení provozu zařízení podle § 25 odst. 1 zákona o odpadech.
Pokud krajský úřad po posouzení předložené zprávy o revizi shledá, že nejsou dány důvody ke změně povolení provozu zařízení, zprávu o revizi schválí.
Ustanovení § 23 se nepoužije na zařízení, která mají integrované povolení.
V případě, že zprávu o revizi ve stanovené lhůtě krajskému úřadu nepředloží, povolení provozu zařízení uplynutím této lhůty zaniká.
Týká se vás to, pokud
Pokud jste provozovatel zařízení máte ze zákona povinnost provést revizi povolení provozu zařízení, včetně provozního řádu, z hlediska jeho aktuálnosti a úplnosti.
Výstup služby
Schválení zprávy o revizi
Benefit služby
Krajský úřad posoudí a případně následně schválí zprávu o revizi, aby bylo docíleno maximální ochrany životního prostředí a zdraví lidí.
Kdy službu řešit
Zpět na obsahSlužbu je možné řešit ve lhůtě 6 let ode dne nabytí právní moci povolení provozu zařízení, jeho poslední změny nebo rozhodnutí o schválení poslední zprávy o revizi.
Způsob vyřízení
Co potřebujete, pokud službu řešíte elektronicky
Předložit zprávu o revizi.
Zpráva o revizi obsahuje:
a) zhodnocení jednotlivých bodů povolení provozu zařízení určeného pro nakládání s odpady v pořadí podle náležitostí povolení uvedených v bodě 9 přílohy č. 3 zákona o odpadech (údaje uvedené v první části tohoto návodu, písm. a) - p), provozní řád), včetně samostatného zhodnocení jednotlivých ustanovení provozního řádu zařízení.
b) seznam potřebných změn povolení provozu zařízení nebo v případě závěru, že žádné změny nejsou potřeba, odůvodnění tohoto závěru.
Kde a jak službu řešit elektronicky
Zaslat zprávu o revizi na příslušný krajský úřad, datovou schránkou nebo e-mailem opatřeným uznávaným elektronickým podpisem.
Lze vyřídit datovou schránkou
Ano
Služba je při elektronickém vyřízení zpoplatněna
Ne
Orgán veřejné moci zodpovědný za službu
Ministerstvo životního prostředí Vršovická 1442/65 Vršovice 10000 Praha 10 |
Datová schránka: 9gsaax4 E-mail: info@mzp.cz Web: www.mzp.cz |
Doplňující informace o službě
Zpět na obsahJednací jazyk
Čeština
Poslední kontrola k 24.04.2024